ייעוץ והכוונה לפני רכישה

קיבלתם מסך שחור במחשב? כך תשחזרו את הכונן קשיח שלכם

ישנן סיבות רבות לכך שהמחשב שלך עשוי לתת לך מסך שחור. זה יכול לנבוע מבעיות חומרה כגון כונן קשיח מת, או סיבות הקשורות לתוכנה כגון זיהום וירוסים או תוכנות זדוניות, או זיכרון RAM גרוע. תהיה הסיבה אשר תהיה, זה לא משהו שצריך להקל בו ראש. אם לא תנקוט פעולה מיידית, נתוני המחשב שלך עלולים ללכת לאיבוד לנצח.

למרבה המזל, ישנן מעבדות לשחזור נתונים שיעזרו לך לאחזר את הנתונים שאבדו. הם מציעים שתי אפשרויות שונות לשחזור נתונים שאבדו: הערכה בחינם ושירות שחזור שירות מלא הכולל בנייה מחדש של הכונן הקשיח לאחר שכל הקבצים שוחזרו בהצלחה.

אל תיבהלו, למרות שזו חוויה ממש מתסכלת. רוב הסיכויים שלא איבדת שום מידע.

ישנן דרכים רבות להוציא נתונים מהכונן הקשיח. אם במחשב שלך מותקנת מערכת הפעלה, תוכל להשתמש במערכת ההפעלה כדי להעתיק את הנתונים מהכונן הקשיח. אתה יכול גם להשתמש בתוכנה מיוחדת בשם DFL (מנהל קבצי דיסקים) כדי להעתיק את הקבצים מהכונן הקשיח ואל דיסק או התקן אחר. ישנן גם חברות צד שלישי המתמחות בשחזור נתונים, כמו מעבדת שחזור נתונים המספקת שירותי שחזור נתונים לכל סוגי המחשבים ומערכות ההפעלה.

נתונים דיגיטליים יכולים ללכת לאיבוד מסיבות רבות, ומעבדת שחזור הנתונים נמצאת שם כדי לעזור לך.

המעבדה לשחזור מידע היא חטיבה של חברה המתמחה בנתונים דיגיטליים. הם משתמשים בתוכנה ובחומרה מתקדמות כדי לשחזר את הכונן הקשיח החסר או הפגום. תהליך שחזור הכונן הקשיח יכול להימשך בין ימים לשבועות, אבל זה שווה את זה כדי להחזיר את הזיכרונות והמסמכים היקרים שלך.

אם יש לך מסך שחור במחשב, המשך לקרוא.

הכונן הקשיח שלך קרס. אינך יכול לגשת למחשב שלך ו"מסך המוות הכחול" קשה לקריאה. אל תדאג; זה משהו שאפשר לתקן! הדבר הראשון שעליך לעשות הוא ליצור קשר עם מעבדת שחזור נתונים, כמונו.

אם חווית מסך שחור במחשב, אל תיבהל. אם תיצור קשר עם מעבדת שחזור נתונים, היא יכולה לעזור בשחזור הכונן הקשיח שלך.

זהו מדריך למי שהיו במצב זה ורוצים לדעת מה עליהם לעשות הלאה.

ישנן סיבות רבות לכך שבמחשב שלך יכול להיות מסך שחור. זה יכול להיות בגלל שהכונן הקשיח שלך קרס, מחקת משהו חשוב בטעות, או שהתוכנה קרסה.

שחזור נתונים הוא המקום שבו זה נמצא אם אתה צריך לשחזר נתונים שאבדו מהכונן הקשיח שלך. ישנן מעבדות רבות לשחזור נתונים המתמחות בשחזור נתונים שאבדו.

הדבר הטוב ביותר לעשות אם אתה מקבל מסך שחור במחשב שלך הוא לוודא שאין בעיה עם ספק הכוח ולחבר אותו בחזרה. אם הוא עדיין לא חוזר, פנה לחברה כמו צ׳יפ מחשבים מיד כי הם יוכלו לעזור!

בחלק זה, נדבר על שחזור כונן קשיח. כוננים קשיחים מאחסנים את כל הנתונים שאתה צריך לגשת והמחשב לא ייטען בלעדיהם. אם הכונן הקשיח שלך נכשל, אתה עלול לאבד את כל הנתונים שלך.

בסעיף זה, נדבר על מה לעשות אם יש לך מסך שחור במחשב וכיצד לשחזר את הכונן הקשיח שלך במקרה של תקלה.

מסך שחור במחשב הוא סימן לכשל בחומרה או להתקפת תוכנה זדונית ולכן זה לא משהו שניתן לתקן בעזרת טריקים פשוטים. ברגע שהבעיה מתחילה, עליך לכבות את החשמל ולהזמין מומחה לאבחן את הבעיה ולשחזר נתונים מדיסקים קשיחים במידת האפשר.

אם יש לך מסך שחור במחשב, זה יכול להיות מרתיע. אתה צריך לדעת אם אתה יכול לשחזר את הנתונים שלך או לא.

מעבדות לשחזור נתונים זמינות למטרה זו. יש להם את הטכנולוגיה והטכניקות העדכניות ביותר לשחזור נתונים מכוננים קשיחים פגומים, פגומים או שנמחקו.

למעבדת שחזור נתונים מצוידת היטב יש את הכלים והמיומנויות לשחזר נתונים מכל כונן קשיח גם כשהוא במצב בלתי ניתן לשחזור.

תוכן עיניינים

אולי יעניין אתכם