ייעוץ והכוונה לפני רכישה

מזרנים מומלצים 2022

בחירת מזרון אינה קלה. יש כל כך הרבה גורמים שונים שצריך לקחת בחשבון. אבל הגורם החשוב ביותר הוא למה אתה צריך את זה ורמת הנוחות שאתה צריך.

אם אתם מחפשים מזרון שיתאים לצרכים שלכם, כדאי לקחת בחשבון את הגורמים הבאים:

– יציבות המזרן

– גודל המזרן

– סוג החומר ממנו הוא עשוי (קצף, לטקס, קצף זיכרון)

– תנוחת השינה והמשקל שלך

האם מזרן משפיע על השינה שלנו?

שנת לילה טובה חשובה לבריאותנו. למזרונים יכולה להיות השפעה גדולה על איך אנחנו ישנים ואיזה סוג שינה אנחנו מקבלים.

ישנם שלושה סוגים של מזרנים: קפיץ פנימי, קצף ולטקס. מזרני קצף הם הבחירה הפופולרית ביותר בקרב הצרכנים מכיוון שהם מספקים נוחות ותמיכה לישן. הם גם מציעים יותר מקום מאשר מזרני קפיצים פנימיים או לטקס.

מזרני קפיצים פנימיים עשויים עם סלילי מתכת שעוזרים לתמוך בגופך. הם זולים יותר מסוגים אחרים של מזרנים, אבל הם לא מחזיקים מעמד כל כך הרבה זמן כמו קצף או לטקס.

מזרני לטקס מציעים הקלת לחץ רבה יותר מאשר סוגים אחרים של מזרן, אך הם עשויים להיות יקרים מדי מכיוון שהם עשויים מחומרים טבעיים כמו מוהל עץ גומי.

איזה חברות מזרנים הכי מומלצת בישראל?

פולירון היא חברת המזרנים המובילה בישראל.

פולירון היא חברת המזרנים המובילה בישראל בזכות המוצרים האיכותיים והמחירים התחרותיים. הם מציעים שני מזרנים שונים: אחד יציב עם שכבת ג'ל מקררת ואחד רך יותר עם קצף זיכרון.

ויסקו – טכנולוגיית המזרנים הפופולרית ביותר

מזרן קצף זיכרון הויסקו אלסטי הומצא על ידי מדען נאס"א רוברט וו. סמית' בשנות ה-70.

מזרן קצף זיכרון אלסטי ויסקו הוא בחירה פופולרית עבור אנשים הסובלים מכאבי גב או בעלי גב רגיש. החומר נועד להתאר את צורת הגוף שלך, לספק הקלה ונוחות לעמוד השדרה והמפרקים שלך.

מזרן קצף זיכרון ויסקו אלסטי מורכב משלוש שכבות:

  1. שכבה עליונה המספקת הקלת לחץ
  2. שכבה אמצעית המעניקה תמיכה וויסות טמפרטורה
  3. שכבה תחתונה המספקת הקלה בלחץ.

האם חשוב לבחור מזרן אורטופדי?

בחירת המזרון המתאים היא חיונית לבריאות ולרווחתכם. אם אתה לא ישן כמו שצריך, זה יכול להוביל למספר בעיות. אתה יכול לסבול מכאבי גב, כאבי צוואר וכאבי ראש. ייתכן גם שתתקשו להתמקד במשימות במהלך היום, מה שעלול להשפיע על הביצועים שלכם בעבודה או בבית הספר.

ישנם סוגים רבים ושונים של מזרנים הזמינים בשוק כיום וכולם מגיעים עם סט תכונות ויתרונות משלהם. סוג אחד של מזרן שאולי כדאי לשקול הוא מזרון אורטופדי מכיוון שמזרנים אלו מציעים מספר יתרונות שיכולים לעזור לך לישון טוב יותר בלילה.

האם כל מזרון הוא אורטופדי?

מזרונים אורטופדיים נועדו לספק תמיכה לעמוד השדרה שלך.

ישנם שלושה סוגים עיקריים של מזרונים: מוצקים, רכים וביניהם. מזרונים מוצקים הם הסוג הנפוץ ביותר מכיוון שהם מספקים את התמיכה הטובה ביותר לגב שלך. למזרונים רכים יש קצת יותר נתינה והם יכולים להיות טובים לאנשים עם כאבי גב שזקוקים למשטח רך יותר לישון עליו. מזרונים ביניים הם שילוב של מוצקים ורכים כאחד – הם יכולים להיות טובים לאנשים שסובלים מכאבי גב אבל לא רוצים להקריב את הנוחות.

מזרונים אורטופדיים תוכננו במיוחד כדי לספק תמיכה לעמוד השדרה שלך עם תכונות כמו קצף זיכרון, קצף בצפיפות גבוהה או ליבות לטקס המתעצבות סביב קימורי הגוף שלך.

 

תוכן עיניינים

אולי יעניין אתכם