ייעוץ והכוונה לפני רכישה

החזר מס בגין פיצויים

על פי מס הכנסה, חוק תוכנית ההצלה האמריקאית משנת 2021 אינו כולל דמי אבטלה ששולמו משלמי המסים בשנת 2020 בסך 10,200 דולר. זהו הסכום המקסימלי שניתן להחריג בחישוב הכנסה ממוסה, ולא הסכום שיוחזר. תוכנית החילוץ של אמריקה בחודש מרץ הפכה את 10,200 הדולרים הראשונים של דמי האבטלה לשנת 2020 (20,400 דולר עבור מועמדים משותפים לזוגות) להכנסה שאינה חייבת במס.

כפי שדיווחנו בתחילת יוני

מס הכנסה החל להחזיר מיסים על דמי אבטלה ששולמו לפני שהוצאו מההכנסה החייבת במס בגלל שינויים לאחרונה בחוק, למשל. החזרי מס חלים על החזרי מס שהוגשו בפברואר ובמרץ, כאשר כללי המס הישנים שהתייחסו לדמי אבטלה כהכנסה חייבת השתנו לאחר החתימה על תוכנית החילוץ של אמריקה ב- 11. במרץ. מס הכנסה מסר כי הוחזרו החזרים הקשורים לאבטלה באמצעות פיקדונות ישירים מאז יום רביעי.

סדרה של החזרי מס תגיע לחשבונות הבנק של לפחות ארבעה מיליון אמריקאים כאשר שירות ההכנסה הפנימי (IRS) מחזיר כסף לאלה שקיבלו תגמולי ביטוח אבטלה בשנת 2020 אך שולמו ביתר

מס הכנסה הודיע ביום שלישי כי הוא ישלח סיבוב נוסף של החזרים למי ששילמו יתר על המידה את דמי האבטלה שקיבלו בשנה שעברה. מיליוני דולרים יוחזרו בגין מיסוי ששילמו על ביטוח אבטלה לפני כניסתו לתוקף של תוכנית תוכנית ההצלה האמריקאית בחודש מרץ, אשר לא כללה דמי אבטלה בסך 10,200 דולר מחישוב ההכנסה החייבת במס.

שירות ההכנסה הפנימית הודיע כי יפרסם סבב החזרים נוסף לכ -4 מיליון משלמי מיסים שחייבים את מיסיהם על דמי האבטלה שקיבלו בשנה שעברה

אמריקאים שקיבלו דמי אבטלה בשנה שעברה ושילמו מיסים מוקדם יוכלו בקרוב להחזיר. משלמי המסים שילמו יותר מדי מכיוון שהגישו החזרי מס על פי כללי מס ישנים המתייחסים לדמי אבטלה כהכנסה חייבת במס.

CNN

מס הכנסה שולח מיליוני החזרים בגין מיסים ששולמו על דמי אבטלה. הסוכנות הודיעה כי בדקה מיליוני החזרי מס ומצאה כי יש החזרים בגין תשלומי מס בגין הכנסות אבטלה. במקביל, מס הכנסה הגדיל את אומדני האנשים הזכאים להחזר המס מכיוון שהגישו מוקדם לפני שינוי החוק.

אחת הדרכים לברר אם הוחזר החזר

היא להמתין למכתב ש- IRS שולח לנישום כאשר תיקון החזר המס. המכתב מציין אם ההתאמה הובילה להחזר כספי או שמא הוא שימש לקיזוז החוב. כתוצאה מהדרת דמי האבטלה, משלם המס זכאי לניכויים ולזיכויים שלא נתבעו בתמורה למיסוי המקורי אם הגיש טופס 1040-X (החזר המס האמריקני המתוקן).

יש לכלול דמי אבטלה בהכנסה ברוטו המותאמת הפדרלית שלך (AGI) המופיעה בשורה 1 בהחזרי מס ההכנסה הפדרליים וקונטיקט

אם אתה משלם מס במדינה אחרת ומגיש החזר מס במדינה זו, ייתכן שתוכל לתבוע זיכוי על החזר המס שלך בקונטיקט אם המס במדינה זו הושלם בתוספת 2 או זיכוי אם שולם במדינה אחרת מדינה. יש להחזיק את המס על ידי משרד העבודה בקונטיקט, ויש לדווח עליו על גבי טופס הלנת המס של המדינה, לכן הקפד לכלול אותו בשכר החזר המס שלך.

בנוסף לעונשי המס שנגבים בגין אי תשלום

נדרש אי הגשה גם להחזר מס במקור העולה על מועד הפירעון. אם הלנת החוב שלך לא שולמה בהחזר מס עד למועד זה, עליך לחשב את הקנס על ידי הכפלת הסכום המגיע ב -5 אחוזים. אם הלנת החוב עדיין נפרעת חודשים לאחר מכן, אתה עדיין מאוחר מדי.

אם אינך מצליח להגיש

תוכל לבקש פטור מטופס IL-900-EW על ידי התקשרות למחלקת התמיכה של משלם המסים בטלפון 1-800-732-8866 או 1-217-882-3336. יש למלא את הבקשה ולהגיש לאגף. מלא את ההחזר המס הכנסה האישי שלך (טופס 1040 או טופס 1040-SR), כולל טבלה 1. גיליון העבודה "לוח הזיכויים למס במקור WC" מכיל מידע מפורט על זיכויי ניכוי מס הכנסה, אופן חישובם וכיצד הם מדווחים.

מס הכנסה הוציא סבב נוסף של החזרים הקשורים להחרגה בחודשים מאי ויוני

ההחזרים יימשכו עד הקיץ ובמקרים מסוימים יחולו על חשבונות מס שטרם חובות וחובות פדרליים וממלכתיים אחרים. החזרים בגין הפקדות ישירות יחלו ב -14 ביולי, ומס הכנסה יתחיל לשלוח המחאות נייר להחזר ב- 16. ביולי.

אם קיבלת דמי אבטלה בשנה שעברה או הגשת את החזר המס שלך לשנת 2020

ייתכן שמצאת צ'ק-אין את תיבת המכתבים שלך או הפקדת אותה בחשבון הבנק שלך. שירות ההכנסה הפנימי הודיע בשבוע שעבר כי ישלח ערימות של החזרים לכ -4 מיליון בני אדם, כאשר הפקדות ישירות בוצעו ב -14 ביולי והמחאות נייר יישלחו ב -16 ביולי. ומביעים את פחדיהם בפלטפורמות מקוונות.

בחודש מאי החל מס הכנסה להחזיר החזר מס אוטומטי לאמריקנים שהגישו דוחות מס 2020 ודיווחו על דמי אבטלה כחלק משינויים בקוד המס על פי תוכנית החילוץ הפדרלית

ההחזר הממוצע של דמי אבטלה ששולמו בכל שבוע היה 1,265 דולר. מס הכנסה שלח מיליוני החזרים, ושבועיים נשלחו 4 מיליון המחאות החזר מס נוספות.

תוכן עיניינים

אולי יעניין אתכם