ייעוץ והכוונה לפני רכישה

מה זה ESG ולמה הוא כל כך חשוב לחברות ומשקיעים?

ESG מתייחס לפרקטיקות סביבתיות, חברתיות וממשל הנוגעות להשפעות החברתיות של ארגונים.

חברות נתונות יותר ויותר באחריות לשיטות ה-ESG שלהן על ידי משקיעים, צרכנים וסוכנויות ממשלתיות. הסיבה לכך היא ש-ESG חשובה בהבטחת חברות אחראיות על פעולותיהן בעבר, בהווה ובעתיד.

כדי ליצור חברות משגשגות שבהן הן פועלות, חברות צריכות להפגין מנהיגות ESG על ידי התחשבות במטרות, בערכים ובבעלי העניין שלהן בעת קבלת החלטות.

זה כולל יוזמות כמו הפחתת צריכת האנרגיה או הגדלת יעילות האנרגיה; שימוש בחומרים בני קיימא; תמיכה בתהליכי ייצור ברי קיימא; הבטחת יחס הוגן לעובדים; מעורבות עם קהילות מקומיות; הגנה על רווחת בעלי חיים; הפחתת בזבוז מזון בכל שלבי שרשרת האספקה; ביצוע בדיקות בטיחות מתאימות על מוצרים או שירותים לפני שהם נכנסים לשוק – רק כדי

ESG מייצג סביבתי, חברתי וממשל. זוהי דרך למדוד את הקיימות של ארגון.

תאגידים נמצאים בלחץ להפיק דוחות ESG שחושפים כיצד הם מנהלים את הסיכונים הסביבתיים, החברתיים והממשלתיים שלהם. המשקיעים עוקבים מקרוב אחר דיווחים אלה מכיוון שהם עוזרים להם להבין את הסיכונים הכרוכים בהשקעה בחברות מסוימות.

ESG מייצג סביבתי, חברתי וממשל. זה סוג של אחריות תאגידית. דוח ESG של חברה יראה מה נעשה כדי להבטיח טיפול בנושאים חברתיים וסביבתיים.

חברות רבות מיישמות תקני ESG הלכה למעשה בפעילות היומיומית שלהן. הם מוודאים שהם פועלים באופן בר קיימא מבחינה סביבתית על ידי שימוש במקורות אנרגיה מתחדשים או צמצום טביעת הרגל הפחמנית שלהם. והם גם עובדים עם הקהילה כדי לספק מקומות עבודה לאנשים שזקוקים להם, להבטיח שוויון זכויות לכולם בעבודה ועוד.

משקיעים שמו לב לחשיבותם של תקני ESG מכיוון שהם רוצים לדעת שהחברה מטפלת בכל ההיבטים של העסק שלה לפני שהם משקיעים בה כסף.

ESG מייצג את מרכיבי הסביבה (אוויר, מים, קרקע), חברתיים (זכויות אדם, עבודה) וממשל (שקיפות, אחריות).

ESG היא גישה לאחריות תאגידית המאזנת יעדים כלכליים עם יעדי קיימות. ESG שואפת לטפח צמיחה בת קיימא על ידי התמקדות בערך הכלכלי של שיפור פרקטיקות סביבתיות וחברתיות.

חברות יכולות להפיק תועלת מדוח ESG חזק מכיוון שמשקיעים פוטנציאליים מחפשים חברות שיש להן השקפה חיובית על הסביבה. המשקיעים גם מייחסים ערך גבוה יותר לחברות שיש להן דוח ESG חזק מכיוון שהם יודעים שהחברות הללו מתמקדות ברווחים לטווח ארוך במקום ברווחים לטווח קצר.

ESG הוא ראשי תיבות של אחריות סביבתית, אחריות חברתית וממשל. זה מתייחס לאופן שבו חברות מנהלות את ההשפעות הכלכליות, הסביבתיות והחברתיות שלהן.

ESG הוא היבט חשוב של אחריות חברתית (אחריות חברתית תאגידית) של חברה, והוא הפך להיות חשוב יותר ויותר גם עבור משקיעים. הסיבה לכך היא שלבעיות ESG יכולות להיות השפעה משמעותית על ביצועי המניות והתשואות.

המילה ESG מתייחסת לשלושת הנושאים המרכזיים החורגים מהתחום הכלכלי, הסביבתי והחברתי.

ESG חשוב לחברות מכיוון שהוא עוזר להן לזהות סיכונים עבור העסק שלהן, אשר לאחר מכן הן יכולות לנקוט בפעולה. זה גם עוזר למשקיעים לקבל החלטות לגבי היכן הם רוצים להשקיע את כספם.

תוכן עיניינים

אולי יעניין אתכם