ייעוץ והכוונה לפני רכישה

טיפול פוטותרפיה בביתכם

מכשיר פוטותרפיה ביתי הוא מכשיר רפואי העושה שימוש באור לטיפול בבעיות עור. זהו סוג של פוטותרפיה המשמשת לטיפול במצבי עור כגון פסוריאזיס, ויטיליגו ולימפומה של תאי T עוריים.

פוטותרפיה היא טיפול המשתמש בקרינה אולטרה סגולה (UV) לטיפול במחלות עור כמו פסוריאזיס, אקזמה וויטיליגו.

מה זה פוטותרפיה ביתית?

פוטותרפיה ביתית היא טיפול במצבי עור באמצעות אור בצורת קרני אולטרה סגול (UV). היא אינה משתמשת בתרופות או בתרופות כדי לרפא את המחלה, אלא היא הוכחה כיעילה על ידי יצירת תוצאות טובות יותר מאשר טיפולים מקומיים או תרופות דרך הפה.

מהם היתרונות של פוטותרפיה ביתית?

חלק מהיתרונות של טיפול מסוג זה כוללים: השפעה מיידית על מצבך, יכולת לנהל את מצבך בבית ללא צורך בביקורים ארוכים במשרד, ושמירה על פרטיות מכיוון שאתה יכול לעשות זאת באופן פרטי. לפוטותרפיה ביתית אין גם תופעות לוואי מכיוון שניתן לשלוט בחשיפה לקרני UV

פוטותרפיה ביתית היא סוג של טיפול המשתמש באור כדי לעורר את מערכות הריפוי הטבעיות של גוף האדם. הוא משמש לטיפול בסוגים מסוימים של סרטן, פסוריאזיס ומצבים אחרים. ניתן להשתמש במכשיר פוטותרפיה ביתי לטיפול עצמי בנוחות של ביתך.

ישנם שני סוגים של מכשירי פוטותרפיה ביתיים: קופסת אור UVB (או UVA) בפס רחב וקופסת אור UVB (או UVA) צר פס. ההבדל ביניהם הוא שפס רחב פולט טווח רחב יותר של אורכי גל בעוד פס צר פולט רק אורך גל אחד.

התהליך פשוט:

1) חבר את המכשיר שלך

2) בחר את ההגדרות הרצויות

3) שים את עיני המגן והתחל בטיפול

מטרת הפוטותרפיה היא להמיר אור אולטרה סגול לצורה טיפולית שיכולה לשמש למגוון מצבי עור.

מכשירי פוטותרפיה דומים למיטות שיזוף, אך בדרך כלל יש להם אור UV חזק יותר והם אינם עמידים כל כך. הסיבה לכך היא שהמכשירים מיועדים לשימוש ביתי שבו ניתן להפעיל את המכשיר ולחזור אליו בתדירות שתצטרכו.

מכשירי פוטותרפיה יכולים לשמש לטיפול בפסוריאזיס, ויטיליגו, אקנה, אקזמה ומחלות עור אחרות. מצבים אלו עשויים לדרוש טיפולי פוטותרפיה פעם או פעמיים ביום במשך שבועות או חודשים בכל פעם.

מכשיר פוטותרפיה הוא מכשיר רפואי הפולט אור באורכי גל ספציפיים. האור יכול להיפלט כדי לטפל או לדכא תסמינים של מצבים בריאותיים שונים, כגון כחול חורף, לחץ דם גבוה, הפרעה רגשית עונתית (SAD) ופסוריאזיס.

לשימוש ביתי, מכשירים אלו זמינים כעת לרכישה. הם גם מכוסים בביטוח במקרים מסוימים עבור אנשים הסובלים מ-SAD או מפסוריאזיס.

מכשירי פוטותרפיה ביתיים הם טיפול באור הנעשה בבית, הנעשה לטיפול במצבי עור מסוימים.

מכשירי פוטותרפיה פולטים אור אולטרה סגול המכוון לתאי העור ויש לו השפעה אנטי דלקתית. האור האולטרה סגול מפעיל תגובה תאית אשר מפחיתה את הדלקת בעור. ניתן לחלק את מכשירי הפוטותרפיה הללו לשני סוגים – UVB ו-UVA, כאשר UVB יעיל יותר.

תוכן עיניינים

אולי יעניין אתכם