ייעוץ והכוונה לפני רכישה

איפה קונים מכשיר פוטותרפיה?

פסוריאזיס היא מחלה אוטואימונית. זה גורם לעור לייצר יותר מדי חלבון הנקרא קרטין.

אם אתה או מישהו שאתה מכיר סובל מפסוריאזיס, פוטותרפיה ביתית היא אופציה טובה לטיפול. מכשירי פוטותרפיה ביתיים משמשים כאשר אין להם גישה לטיפול באור במשרד, ואנשים רבים מוצאים אותם נוחים וקלים לשימוש בביתם שלהם. ישנן חברות רבות שמוכרות ומייצרות את המכשירים הללו, כך שיכול להיות קשה להחליט איזה מהם מתאים לצרכים שלך.

אם אתה רוצה לקנות מכשיר פוטותרפיה לטיפול בפסוריאזיס, הנה מה שאתה צריך לדעת:

הדרך הנפוצה ביותר לטיפול בפסוריאזיס היא באמצעות פוטותרפיה.

ישנם כמה מכשירי פוטותרפיה שונים בשוק, אך רובם יקרים.

לכן, אנשים מחפשים חלופות זולות יותר, אך היעילות של מכשירים אלו אינה ידועה.

ישנם יצרנים רבים של מכשירי פוטותרפיה. חשוב לחקור את המחקרים הקליניים שלהם כדי לראות איזה מכשיר עובד הכי טוב למצב שלך.

מכשיר פוטותרפיה אינו פתרון חד פעמי. ישנם סוגים שונים של מכשירים, תלוי אם אתה צריך טיפול בבית או במשרד, ואם יש לך פסוריאזיס, דרמטיטיס, ויטיליגו או מצבים אחרים. רופאים יכולים לבחור מתוך מגוון יצרנים ודגמים שונים כדי למצוא את אחד המתאים ביותר לצרכי המטופלים שלהם.

פסוריאזיס היא מחלה גנטית המאופיינת בכתמים אדומים וקשקשים על העור. פסוריאזיס יכולה להשפיע על חלקים שונים בגוף, מכף רגל ועד ראש. פסוריאזיס פוגעת ב-2-3% מאוכלוסיית העולם והיא מצויה בעיקר במבוגרים בגילאי 15-40.

ישנן סיבות רבות מדוע אנשים עשויים להזדקק לרכוש מכשיר פוטותרפיה לטיפול בפסוריאזיס. הסיבה הנפוצה ביותר היא בגלל שהם רוצים לנסות פוטותרפיה ביתית לפני שהם מחליטים אם זה מתאים להם או לא. אם אתם מחפשים חנות מקוונת בה תוכלו לקנות מכשירי פוטותרפיה, אז אנו ממליצים לבקר בכתובת https://www.sunlightproducts.com/zonapulse-phototherapy-device/

פוטותרפיה היא טיפול בפסוריאזיס המשמש להפחתת האדמומיות והקשקשים. מאמר זה יספק תובנות מאיפה אתה יכול לקנות מכשיר פוטותרפיה.

המקום הטוב ביותר למצוא אחד מהמכשירים הללו מגיע מהיצרן. חברה שייצרה מכשיר פוטותרפיה משלה יכולה לספק לך ייעוץ מומחה לגבי מה המוצר שלה עושה הכי טוב, איך הוא עשוי לעבוד עבור הצרכים שלך ועוד.

פוטותרפיה היא טיפול בפסוריאזיס. זה ידוע גם כטיפול באור אולטרה סגול, פוטותרפיה ב-UVB או UVB בפס צר. ניתן לעשות פוטותרפיה בבית עם מכשיר פוטותרפיה או במרפאה.

ישנם שלושה סוגים של מכשירי פוטותרפיה זמינים לטיפול בפסוריאזיס: UVA, UVB ו- Narrowband UVB. סוג המכשיר שבו אתה צריך להשתמש צריך להיות תלוי בחומרת המצב שלך והאם יש לך אלרגיות כלשהן לאור או לתרופות.

מכשיר פוטותרפיה הוא מקור אור מלאכותי המשמש לטיפול במצבי עור שונים. המכשיר פולט אור UVA או UVB ספקטרום הגורם לתגובות פוטוכימיות סלקטיביות בעור, המסייעות להפחתת תסמיני המחלה.

ניתן לרכוש מכשירי פוטותרפיה באינטרנט באתרים כמו אמזון ואיביי. הם זמינים גם לרכישה ברוב בתי המרקחת, חנויות לציוד רפואי ומשרדי עור.

פסוריאזיס היא הפרעת עור כרונית. זה גורם להתפתח כתמים אדמדמים וקשקשים על העור. פוטותרפיה ביתית היא אפשרות טיפול עבור אנשים הסובלים מפסוריאזיס. אתה יכול להשתמש בו בכל שעה ביום ובכל מקום שתרצה.

חולי פסוריאזיס רבים מעדיפים מכשירי פוטותרפיה ביתיים מכיוון שהם יכולים להשתמש בהם מתי ואיפה שהם רוצים. זה גם הרבה יותר זול מאשר ללכת למרפאה לטיפול.

לדוגמה, Clearblue UV Home Phototherapy System נמכר במחיר של $150 באמזון

מכשירי פוטותרפיה הם בדרך כלל יקרים. אתה יכול לקנות מכשיר מחנות מקוונת או מחנות באזור שלך. ישנם מוכרים אמינים רבים באמזון, למשל.

תוכן עיניינים

אולי יעניין אתכם